Klasik Giyim Seven Genç Öğretmenin Küçük Sikine Oturdum

Sex Hikayeleri 17 Mart 2021

Birkaç seks hikayesi okudum madem ben de anlatayım. Ben Nalan, 24 yaşındayım ve bir kafede çalışıyorum. Bakire değilim, kötü bir anı ve hiç evlenmedim. Zaman içinde bakire olmamam yüzünden çok acı çektim ama madem artık bu gibi bir sorunum yok, o zaman ben de keyfine bakarım diye düşünmeye başladım.

Genç Öğretmen Beni Fena Sikti

Bir kafede çalışıyorum, öğretmenmiş… çok sonra öğrendim, bir delikanlı gidip, geliyor. Delikanlı dedim çünkü 23, 24 yaşında yani benle yaşıt. E bu yaş için de delikanlı denmesi normal. Bana bakar, ederdi ama hiç oralı olmazdım. Her bana bakana oralı olsam o zaman işim var demektir. E tabi bazen masasına uğruyorum, konuşmaya çalışıyor falan derken bir ara bizim elemanlar “dövelim mi abla” deseler de bana tatlı geldiği için saçmalamalıyım dedim hatta ben de sohbet ettim. Geçen ay, kafeye geldiği zaman ayaküstü yaşanan bu sohbetlerden sıkıldı sanırım beni ilk defa bir yere yemek yemeye davet etti. Eğer kahve içelim derse kusardım zaten ve bunun üzerine de bir espri yaptı (merak etmeyin). İlk buluşmada değil ama ikinci buluşmada evine geçtim. O her zaman resmi giyimli olmasını seviyordum zaten. O klasik görünümlü ceket, kumaş pantolon bana nasıl desem başka şeyler hissettiriyordu, eve geçer geçmez zaten dudak dudağa geldik ve sevişmeye başladık. Ellerimle soyuyordum resmen ve elime sikini aldığım zaman çok mutlu oldum çünkü ufacıktı. O biraz utandı, ufak diye ama bence hiç sorun değildi, canımın yanmasından nefret ederim çünkü.

Siki küçük olduğu için kucağına oturabildim, bir yandan memelerimi adeta yeni doğmuş bir bebek gibi emmesi de ilgimi çekti. Kısa sürede boşaldı, çok da mükemmel bir seksti diyemem ama eğlendim mi evet? Zaten o gece taksiyle eve döndüm (her ne kadar beni kendisi bırakmak istese de). Yine kafeye gelmeler, sohbet etmeye çalışmalar devam etse de pek yüz vermiyorum, sürekliliği olan bir şey sanmasın diye. Gerçi dün bana çıkma teklif etmiş mesajında (ciddi ciddi). Sanırım bu delikanlı niyetinde ciddiydi, bilemiyorum. Acaba ne yapsam?

Etiket yok

376 toplam görüntüleme, 4 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Eşimi Analdan Fena Siktim

    Adı: diyor ki 8 Nisan 2021 - 0 Yorumlar

    Ben aslında basit bir adamım, karmaşa sevmem ama hayatımda son 2 aydır olan hiçbir şeyi kontrol edemiyorum ve her şey çığırından çıktı. İşin enteresan yanı eskiden rutinden şikâyet eder, mutsuz olduğumu söylerdim ki tüm yaşananlara rağmen artık bunları söylemiyorum. Durun anlatayım. Eşim Analın Nasıl Bir His Olduğunu Neden Biliyordu? 28 yaşındayım, eşim ise 26 ve […]

  • Ablam Yokken Enişteme Verdim

    Adı: diyor ki 4 Haziran 2021 - 0 Yorumlar

    Yalnız cesaret isteyen ilişkilerin tek taraflı düşünülmediğini sizlere açıkça belirtmek istiyorum. Neden mi tek taraflı düşünülmediğini sizlerde okuyup gerçek bir ilişki yaşamış olduğunuz süre gerçekleri anlayıp. Yaşayacağınız güzel bir beraberliğin daha uzun soluklu büyük bir zevkle daha farklı bir birlikteliğin. Nasıl yaşanmış olduğunu özet olarak burada derhal hikayeme geçmek istiyorum. Eniştemle ablam severek birbirlerini evlenmişler […]

  • Baldızımla Aramda Geçen Sex Hikayem

    Adı: diyor ki 22 Mayıs 2021 - 0 Yorumlar

    Merhaba dostlar, bu siteye üyeyseniz sizin delice ve farklı fantezileriniz var demektir. Sizde benim gibi bu tür cinselliklerden hoşlanıyor ve kendinizi tatmin etmek için bunlara ihtiyaç duyuyorsunuz. Ben uzun bir süre önce başımdan geçen bir seks hikayesini anlatmak için buradayım umarım diğerlerine faydası olur ve kısa süre içerisinde onlar da anlatır. Sex Hikayem baldızım Nurten ile […]

  • Halamı Piknik Yaparken Kuytuda Siktim

    Adı: diyor ki 13 Haziran 2021 - 0 Yorumlar

    Merhaba dostlar benim adım Cemal. Admin beyden rica ettim bu artık içimde bir uğultu gibi olduğu için anlatmak istiyordum. Yanlış bir şey yaptığımın farkındayım lütfen yorumlarınızı buna göre yazın ve karalamayın. Öncelik 21 yaşındayım, olay geçtiği zaman 18 falandım herhalde. Daha neyin ne olduğunu bilmiyordum kısacası. Ailem ile birlikte piknik yapmaya gittik. Gittiğimiz gün halamda […]

  • Kutsal Rahibeyi Acımasızca Siktim

    Adı: diyor ki 27 Mayıs 2021 - 0 Yorumlar

    Her zaman bir rahibe fantezim olmuştur. Genelde hikayeleri rahibeler üzerine okur veya pornoları bu şekilde izledikten sonra 31 çekerdim. Sürekli kilise önlerine gider rahibelerin vücutlarını incelerdim. Bu benim için bir fantezi olmuştu artık. Escort sitelerinde bile örnek bidforthis.com adresinde rahibe kadınlara bakardım. Uzun bir süre sonra bir rahibenin dikkati çekmiş olacağım ki yanıma geldi ve […]